Veel gestelde vragen:

 

1. Wat is de levertijd van een product uit de webshop?

Als u een standaard artikel bestelt, verzenden wij uw bestelling na ontvangst van uw betaling, dezelfde dag.

 

2. Wat is de levertijd van afwijkende formaten laseretiketten die niet in uw webshop staan?

Wij streven ernaar om afwijkende formaten laseretiketten met permanente belijming binnen 3 dagen te verzenden. De levertijd van afwijkende kwaliteiten zoals PE of bijvoorbeeld ondoorzichtige opaak etiketten is meestal kort maar voor de exacte levertijd kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

3.  Kan ik een bestelling afhalen?

Dit is in overleg mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

4. Ik wil een niet vermelde kwaliteit etiketten of tape bestellen, kunt u die wel leveren?

Wij kunnen bijna alle kwaliteiten etiketten en tape leveren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

5. Ik wil graag etiketten of pasjes in eigen drukwerk laten maken, kan ik zelf drukwerk aanleveren?

Dat is inderdaad mogelijk. Afhankelijk van het te produceren product worden er wel eisen gesteld aan het aan te leveren materiaal. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

6. Ik wil graag proefmateriaal hebben om te testen, is dat mogelijk?

       Ja, dat is zeker mogelijk en wij adviseren dat ook! Vraag proefmateriaal aan via de          webshop, via email of bel onze klantenservice en wij helpen u verder!

 

7. Blijft A1-Etiketten gewoon open in de huidige corona-situatie?

       Ja, wij blijven gewoon open en wij stellen alles in het werk om orders zo goed en zo snel mogelijk uit te leveren.    Onze voorraden zijn op peil en de productie  is operationeel. Wel zijn wij ook afhankelijk van derde partijen zoals transport. Het kan zijn dat levertijden langer zullen zijn dan u van ons verwacht of gewend bent. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.